23 september 2012

I´m back!

Skit vad länge sen jag var här inne!

Har faktiskt inte saknat bloggen så mycket. Nog för att jag har haft fullt upp med min nya hobby. Den kommer troligen bli större, men nu till att börja med få det va lite extra i plånboken.

Jag har som ni kanske vet startat upp som återförsäljare av underkläder. En oberoende återförsäljare av PXC underkläder. Har haft mycket trevligt och kul på mina visningar. Det är så jag jobbar. Åker runt till kunder som vill ha hjälp med att hitta rätt storlek på sin bh ochsom så klart vill piffa upp garderoben med nytt och fräscht.

På mina visningar har jag en så kallad "bh-skola" där jag lär  mina kunder hur dom hittar rätt storlek. Hur dom gör om omfång och kup-storlek så det blir rätt passform. Det har varit MÅNGA aha-upplevelser kan jag säga. Och jag måste säga att jag känner mig mycket nöjd när jag har kunnat hjälpa några förvirrade själar där ute hehe

Det nästa spännande som kommer hända nu framöver är lanseringen av min egen WEBSHOP!!! Det ska bli så kul! Där kan  mina kunder och andra så klart gå in och beställa direkt från huvudkontoret och få sina snygga undisar direkt i lådan! Ser fram emot att få kunna fixa och dona den på mitt sätt och få mitt prägel över den. (Än så länge går det att beställa på min hemsida i ett formulär för den som vill det)

Den kommer redan nu i oktober, så jag hoppas ni klickar in och kollar runt lite...


Nu som jag äntligen har fått i mig min frukost så tar jag en sväng till Ikea för att får hem lite ljus...OCH en timer till uttaget där jag ska stoppa in kontakten för motorvärmaren till min nya bil jag köpte i maj!!! 

Tingeling









Några smakprover på nyheter i våran kollektion:
(Klicka på bilden för att komma direkt till sidan)








Inga kommentarer :