7 april 2012

Påskafton

Ska tillbringas med finaste väninnorna! Massor med tjejsnack och härliga skratt. Ser fram emot kvällen!

I dag har jag tagit det ganska så lugnt...eller ne! Jag har börjat TRÄNA!!! Weee vilket lyckorus! hehehe
Att äntligen ta tag i min kropp och göra det jag har haft som dröm att göra nu ett bra tag...halva livet TYP!..gå ner i vikt och stanna där! Jag har inte för avsikt att bli någon trådsmal brutta, nej jag vil se hälsosam ut och må gott. Som ni vet så har jag fått hjälp med kosten och fick tips om dessa elastiska band från MyRevolution.no.


My Revolution! Klicka


Tipset är taget och banden hemma. Så i dag gjorde jag min första ökt med övningar på ben, mage axlar, biceps, rygg och rumpa. Armhävningarna får komma nästa gång, så triceps får sig en omgång dom med ;0) Men snakka om nöjd! Ganska stolt faktiskt hehe





Nu blir det att klura ut vad som ska sitta på kroppen inför kvällen och packa ihop det jag ska stoppa i munnen när jag är där, för chips och godis är nu ett BIG NO NO!

Ha en underbar påskhelg alla!!!

Inga kommentarer :