8 april 2012

Någon mår inte bra...


..i dag! hehehe var på tjejträff i går och att några av dom har träffat på "Ågren" i dag tvivlar jag inte på! Roligt att se hur alla är på "andra sidan". Jag va chaufför i går (mitt nya liv ville det ;0P..inte för att jag festar ofta..kanske max 2 gng/ÅR)  og fick med mig ett och annat! LOL Vissa saker som inte är värd att nämna och andra som ska repeteras otaliga gånger!

I dag kommer mina underbar pojkar hem, och det ska bli mys! Vi har hela veckan för oss själva och väckarklockan ska få vila! YES!!! Nu blir det förberedelser av lunch och matlådor hade jag tänkt! Ska försöka va lite duktig nu när jag är ledig och samla på mig lådor att ta med till jobbet sen. Jisses vilken tid jag kommer spara som jag kan lägga på ungarna istället! Me like BIG TIME!!!

Hoppas ni alla har haft en super påsk!

P & K


Inga kommentarer :