6 april 2012

...fortsättning följer!


Trycker fortfarande i mig samma mat som jag gjort i en vecka. Märker inte så mycket på vågen, men vätskan och uppblåstheten har lagt sig. Ser nu mera att jag har muskler och senor i händerna igen..haha det va ett tag sen. Hahaha chorizo-korvarna har försvunnit!

Nu gäller det alltså att hålla ut och inte falla i frestelserna under påsken. Jag är sååå himla svag för godis, fast jag har inte samma iver att få i mig mest möjligt som när jag var yngre ;0) Ne nu kan man ta några stycken, sen är det bra..mår nästan lite illa faktiskt. Måste vara kroppens sätt att säga ifrån, för bra är det ju ABSOLUT inte! Alla dessa tillsatser och framställda ämnen...USCH! Egentligen så är det ju äckligt när man tänker på det.... Men förstå att det endå ska smaka så smaskigt! Satans skit!!!

I dag blir en lugn dag med lite företagstänkande...vill göra nått stort! hmmm...... Kanske skulle behöva någon proffs att prata med och våga satsa! Skulle va så himla roligt!

Påskafton ska jag tillbringa med mina finaste tjejer! Mycket skratt kommer det vara! LÖV!!!


3 kommentarer :

Anonym sa...

Endelig kommer det noen ord på bloggen din. Har lagt deg inn som favoritt, og lurte en stund på om du hadde helt glemt å blogge... :)
Jeg husker fra når vi bodde sammen at du var veldig flink og iherdig med dietten (vi snakker jo ikke om utskeielsene våre - kremtkremt). Lærte å koke blomkål og broccoli av deg. :)
Jeg følger med og lar meg inspirere. Lykke til!
Klem fra Beate M.

♥ Camilla ♥ sa...

Heeei Underbara Beate!

Ja det var tider det! Diett og diett, det var vel lommeboka som styrte der ;0P hehehe
Men det var en tid som jeg ikke glemmer. Hahaha men at du lärte å koke broccoli og blomkål av meg husker jeg ikke. Lurer på om det var godt? Rart at du lärte det av meg du som var mesterkokken i huset!!! haha

Vi hadde det såå moro i leiligheten! Vi må få til en treff når jeg er i Norge igjen Beate. Såå forferdelig lenge siden nå.

Jeg håper jeg kan inspirere. Men om jeg får det til er en annen sak. Håper det en gang for alle! Men du, hvordan så jeg ut på den tiden? Det er jo 12-13 år siden...var jeg lubben da også? haha nå kan jeg jo nesten tittulere meg som "tjukk"! Eller bare mye kvinne ;0P

Klem fra meg =)

♥ Camilla ♥ sa...

P.S. har du en blogg??