3 april 2012

Fortfarande...

..mätt! (Dag 4)  Fast jag känner av att kroppen vänjer sig vid matmängden. Jag blir fortare hungrig och orkar få i mig allt jag har på diettplanen. Tänk att det går så fort!

Jag funderade medan jag jobbade i dag det här med påsken och vad jag ska äta och INTE. Det vore ju hemskt gott med lite påskgodis...dom smarriga påskäggen med många olika färger... Nu i kväll går jag inte och kollar min FB..som vanligt..inga förändringar där.. Och vad får jag inte se om inte just Bellas svar på dessa frågor. Vad ska man äta under högtiderna. Råden var förnuftiga, men jag tänker minsann inte ramla ner i den fällan. JAG KÄNNER MIG SJÄLV! En godis blir snabbt 10..15 godisar..ne ne ne inte denna gången, ni frästar mig inte alls. Jag ska stå emot!     Hjälp..någon...

Dagens middag bestod av lax, potatis, sallad och kesella. Även om jag inte brukar tillaga lax, så är det verkligen nått jag kommer fortsätta med...övning gör mästare...för denna torra biten till fisk behöver bli en aning saftigare..hehe

Här kan ni gå in och läsa Bellas inlägg om frestelserna som kommer nu i påsken.




Inga kommentarer :