1 april 2012

Diettplan!

Nu har jag haft sån tur att få hjälp med att gå ner i vikt en gång för alla! Snällaste Isabella har varit sååå gullig och ordnat en enkel plan för hur jag ska kunna bli av med "badbollen"! AT LAST! Nu finns det igen återvändo...bara ett läge...KÖR!!! Takk Narve for at du introduserte oss! Virkelig oppskattet!!!

I dag är dag 2 i mitt försök på att fixa bort mina överflödiga kilon. Och jag kan säga att, hungrig...det finns inte på kartan!!! Jisses vilka mängder jag ska stoppa i mig. Jag förstår verkligen att jag har ätit fel och att man oftast äter alldeles för LITE!

Massor med mat (rätt mat dock!) och mängder med vatten visar sig vara rätt sätt att gå ner. Redan första dagen kände jag att allt vatten som man på nå vis envisas med att lägga sig ÖVERALLT "rinner" ur kroppen sakta men säkert. Mer vatten in - mer vatten och slaggprodukter ut! WEEEE.. I´m going clean! hehehe

Om du känner att det är svårt att forma kroppen antingen med träning eller bara vill ändra kosten, så kan jag verkligen rekommendera Bella! En tjej som för mig verkar mycket ödmjuk och hjälpsam =)

Klicka på bilden för att komma till Bellas blogg!




Bilderna är lånade med tillstånd av Isabella Hanne Marthinsen!



Inga kommentarer :