16 april 2012

Dåligt!

..kommer inte ifrån att jag inte längre är en lika ihärdig bloggare som jag var en gång. Meeeen här kommer lite iaf!

Har ju käkat en diet nu i lite över 2 veckor, och det går jättebra....nja har fuskat en gång, men jag tror min kropp har förlåtit mig för det..OCH Isabella =0P

Jag har fått frågan om jag känner någon skillnad. Jo det gör jag ju, men inte så väldigt på kläder. Det hag bara gått drygt 2 veckor, men jag har tappat mycket vätska. Mina händer ser inte ut som chorizo-korvar längre! Dom har fått en bättre form än vattniga korvar! WEEE   Magen är bättre med, inte lika uppblåst som jag har varit (och nej då menar jag inte dryg!!)

Jag längtar så efter att få börja mitt samarbete med min nya "guru" Isabella så jag kan knappt bärga mig! Men lite cash måste in först innan jag tar mig råd! Så alla ni där ute som behöver nya underkläder, HERE I AM!!! hehehe (För ni som har FB, där hittar ni priser med!) ;0)

Jag har ett mål med dietten och träningen jag kommer bli guidad igenom, och den ser ungefär ut så här..

Isabella Hanne Mathinsen


haha skojja!!! Då får jag träna ihjäl mig =0P




Men ungefär så här skulle va trevligt!...kanske pluss några kilo..



Lånad bild..hehe som om ni inte förstog det =0P

Inga kommentarer :