5 mars 2012

Trött..

det tar på att komma tillbaka på jobb efter en veckas ledigt. Tänk att det kan gå så fort att "glömma" bort allt som heter arbete och bara njuta av den tiden man har tillsammans med barnen. Har verkligen bara varit den veckan. Det får bli nya tag i dagarna som kommer!

Sitter i skrivande stund och messar med Malin "Fnulan"..hahaha hon är en så underbar tjej. Lika vimsig som mig och har en enorm sans för humor. Jag bara älskar sånna personer. Att kunna bjuda på sig själv är så roligt. Du är FANTASTISK Malin!!!

Ett gäng tuffa personer vill jag nämna i dag. Det är dom som står bak Mammabloggalan. Företaget heter Kustgruppen Event AB och har nyligen startat upp. Nyligen i den bemärkelsen att dom endast har hållit på i ett par år. Jag är mycket imponerad av deras GO och deras vilja att få igång sina projekt. Och att dom faktiskt får till det! Inte för att skryta...för sånt gör inte jag...så känner jag Johanna som är med i denna grupp och en av dom som startade Mammabloggala-projektet förra året. Du är superduktig Johanna. Och dina partners med! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag tycker det är så coolt när det går så bra för med vad jag kallar "vanliga" Svenssons...för för mig så är ni ju det eftersom jag känner er...(inte för att skryta..) ;0) Jag önskar er all lycka till med vidare projekt! PÖSS

Till helgen laddar jag inför konferansen i Stockholm. Det ska bli roligt att se många av de som är återförsäljare av PXC´s underkläder som jag. Kul att höra hur det går för dom och vad jag kan ta med mig för tips och nyheter hem till mina visningar. Några nyheter som jag vet har kommit nu är kalsonger för härrarna. Äntligen några jag själv tycker ser bra ut. Enkla, vardagliga kalsonger. Och så klart några som ser lite roligare ut ;0) Här kommer bilder av dom. Dom säljs i 2- resp 3-pack!







För att beställa, klicka HÄR för att komma till hemsidans beställningsformulär!



Ny favvolåt! Vad tycker du om denna? Ska den vinna årets Melodifestival?

Inga kommentarer :