2 mars 2012

DAG 5



Vi sov ganska länge i morse. Tror vi alla var ganska trötta efter badet i går. Får se om Christian och jag klarar oss från att bli sjuka. Hoppas det!

Christian var iväg till en klasskompis och lekte halva dagen. Nu har han och Alexander nyss åkt iväg till Furuvik där farmor och farfar bor. Faster, farbror och kusinen har kommit! Det ska blir kalas för deras underbara faster som fyller år i dag. Middag och bada tunna står på deras plan. Gissa om mina barna kommer blir rena ända in i själen ;) Så mycket badande på två dagar händer ju knappast om det inte är sommar!

Själv så får jag ta hand om min hals och den där konstiga bomullskänslan som jag har efter Fyrishov i går. In med vitaminer och slappa på soffan. Tror minsann jag ska seom jag hittar en bra film att titta på. Under filten med en smarrig kopp te med honung!

Inga kommentarer :