28 februari 2012

DAY TWO

Har haft ännu en fin dag med pojkarna, denna dag på Leklandet Delfinen i Gävle. Över fyra timmar var vi där. Fick med oss vänner som oxå ville springa runt och leka. Underbara fam. Pettersson med vänner.
På kvällen fick mina älsklingar följa med farfar på hocky-match, BRYNÄS-AIK. Jissa om dom var i eld och lågor när dom kom hem. "Mamma, AIK´s hejjagäng var så duktiga!" Så visade han mig med händerna i vädret och sitt kraftigaste rop hur dom gjorde....Att Brynäs förlorade var inte det viktigaste, men dom tyckte det var synd.
I morgon får kottarna sova över hos farmor och farfar medan jag åker till Gävle på visning av mina  härliga underkläder.

Klicka på bilden för att komma till hemsidan!

Det sägs att solen ska visa sig  på morgonkvisten, så jag hoppas på en skön dag med vad som nu mera känns som vårkänslor. Wonderful!

Inga kommentarer :