29 februari 2012

DAY 3

Har varit ute på promenad med pojkarna i dag...en kort promenad i solen...sååå skönt, men inte smärtfritt. "Mamma...jag orkar inteeeee..." Men sen gick vi förbi affären och köpte plättar och pannkakor, så blev man världens bästa mamma igen! Underbart hur enkelt det kan vara att ligga på topp ;0)

Grabbarna ville sova hos farmor och farfar en natt denna veckan, så jag fick ihop det med önskemålet och jobb/visning samtidigt. Tur man har sånna fina fd svärföräldrar som ställer upp! Vad skulle jag gjort utan dom?! "Ensam som man är utan släkten i närheten...i landet för den delen!"



I morgon blir en ny dag med nya aktiviteter och kanske skrämmande upplevelse för dom som finns på Parkbadet...för här kommer sälen! wobbel wobbel ( inte snyggt att promenera runt bassängkanten i en för liten bikini  kan jag säga...finns en möjlighet att denna tant skulle ha varit till stan och kollat in nya badkläder innan hon lovade ut en dag i simhallen..ööö..TOO LATE! prutt oxå..=/ Jo, nu har jag det, om pojkarna går före med ögonbindor så kommer jag in när alla har utrustad sig med mitt väl förberedda hjälp till allmänheten.

Tjingeling!

Inga kommentarer :