24 december 2011

Dagen före dagen!..



..eller inte nu längre! GOD JUL på er alla! Dagar, veckor och tiden har bara runnit iväg. Jag har inte haft lusten eller orken att uppdatera bloggen. Finns det sådanna tider för er med?




Barnen har längtat och väntat på att julafton ska komma, och nu är den äntligen här. Så som dom har önskat sig och skrivit långa listor till "tomten". Nu får vi hoppas att han kommer ;0)





Mamma och hennes man kom i dag för att fira denna julen med mig och pojkarna. Vi kommer dock fira den på söndag, för det är deras pappa som "har julen" i år. Usch jag tycker inte det är kul, men det är ju så det fungerar... Jaja iaf så har vi hunnit med alla klappar, julskinkan, pyntat granen och bakat några kakor. Dom bästa kakorna ever om ni frågar mig! Det är ett recept jag har med mig sen jag flyttade från Norge. Ett gammalt recept som min farmor brukade baka när jag var liten. Det bästa är att mina två kottar ÄLSKAR dom, och det gör mig sååå glad. En tradition kommer gå i arv...mindre bra är att barnen springer runt som vilda tornados av allt socker... Men det är ju jul bara en gång om året, så varför inte låta dom springa sig genom den..=0P Hoppas bara granen får stå kvar!




Ha en fantastisk jul!

1 kommentar :

Fnulan sa...

Man behöver inte om man inte orkar eller vill.... KRAM