12 november 2011

PXC


Då har det börjat! Ett steg i rätt riktning. Jag har startat som oberoende återförsäljare av Private X Collection fina underkläder. Som ni läst förut så har jag haft ett önskemål om att starta eget, men inte riktigt vetat vad. Nu har jag alltså hittat det jag vill börja med. Sen får jag se om jag möjligtvis kommer kompletera med annat. Har redan något i tankarna...

PXC är ett ferdigt koncept, man slipper dyra lokalhyror eller stora lager. Perfekt för mig! Sen att jag har möjligheten att hjälpa kvinnor att äntligen hitta rätt storlek på underkläder är ett stort bonus! Ungefär 80% av alla kvinnor går med fel storlek. Men det visste ni väl redan. Hahaha jag har nu efter 38 år fått reda på hur en BH ska sitta!!!  Det är ju pinsamt, men ack så vanligt!

Detta kommer bli så himla kul, och som återförsäljare av underkläder där man har tillgång till ett bredt sortiment av lyx och mycket hög kvalité, så kommer detta bli ett jobb jag gör med stolthet!
För att ni som kunder ska få en uppfattning av kläderna, så måste dom självklart provas. Det kan ni göra hos mig eller hemma i ditt eget vardagsrum.
Klicka HÄR om du vill skicka mail till mig..

Inga kommentarer :