4 november 2011

PÅ TOOOOK FÖR DÅLIGT..


Jo jag vet. Har inte alls varit nå duktig med att uppdatera, men skam den som ger sig! Har mått skit denna veckan.. Har varit till läkare och fått reda på varför jag har haft så mycket huvudverk sista halvåret/året. Spänningshuvudverk..jahapp.. Så stärkare alvedon blev utskrivit till mig på recept samt visit till sjukgymnast. Flera besök är inbokade. Tok tag i mina ben med det samma, så kanske jag slapp åka tillbaks på ett tag..hehe för inte var det väl slut med bara huvudet..ne jag har problem med mina skenben oxå! Kronisk periostit (benhinneinflamation)..suck.. så det blev lite mera piller så klart. Sjukgymnasten hade lite hon tyckte jag skulle kolla upp hos läkaren, OF COURSE! Så nu blir det att åter igen ringa och boka tid för vidare koll av denna elendiga kropp!!! HELP ME GOD..blää

I morgon är jag bjuden på bröllop, så då blir det att bita ihop, ta på sig finstasen, fixa håret, packa pillerburken och ge sig iväg på BUSSEN! En bilfärd som brukar ta max 50 min kommer vara i ca 2 timmar inkl. 2 byten! WEEEEE.... Tur man har något roligt att se fram emot! Att få se vackraste Johanna och hennes Sebbe ge sina löften igen =))

Annars har jag det ganska så ok, hur är det med dig?


1 kommentar :

Fnulan sa...

MAn får ju ta pauser så är det... Jag kollar till dig lite då och då min SKÖNA