30 november 2011

HJÄLP FRÅN ALLA!


Jag, som ni vet, håller på att starta upp eget företag. Men är lite torsk på idéer om företagsnamn. Så jag behöver all hjälp jag kan få! Just nu ligger det en tävling ute på min privata och blogg-facebooksida. Det lyder så här:

HELP IS NEEDED!

Nu behöver jag eran kluriga hjärna och enorma fantasi. Jag vill att ni kommer med förslag på namn till mitt företag. Det ska låta elegant, lyxigt och lagomt lätt att säga. Svenska eller engelska är valfritt. Du får gärna berätta hur du ser för dig loggan också.

Det du ska hitta namn till handlar om läckra underkläder, ev smycken och kläder..namnet behöver inte ha det i sig.

Den som kommer med ett namn jag väljer får ett pris så klart! Ett presentkort på 500 kronor hos .............(företagsnamnet/mig)!!!

Det är bara att låta cellerna börja jobba! Tävlingen har redan börjat!

Dela gärna länken så flera kan få chansen att vara med, jag är säker på att det sitter en filur där ute med den perfekta idéen!

Förslaget ska vara inne senast 8 december. Lycka till!!!

Kram Camilla

P.S. Vill du maila, kan du göra det på camilla(att)fraczak.com! D.S.


Så sätt igång nu och klura! Lycka till!!!
Kram

5 kommentarer :

♥Framtiden är vår - Ann-Sofie Sojka sa...

Vad spännande! Jag ska se om jag kommer på något! =)

Fnulan sa...

Hummm ska grubbla...

♥Framtiden är vår - Ann-Sofie Sojka sa...

Kanske jag gör! :)

HEMLÄNGTAN sa...

Roligt att du ska starta eget. Att hitta på ett företagsnamn är nog den svåraste biten med att starta eget. Vi höll på att klura riktigt länge innan vi kom på vårt namn.

Lycka till!
/Jenny

Fnulan sa...

GOD JUL!!!!