6 oktober 2011

Hej alla godingar!


Jag vet jag har varit slö med uppdateringar, men min lilla nöt har haft fullt upp  med aktiviteter! I går var jag på Stockholmsmässan  "Starta eget" med min kompis A-C. Och jisses om vi blev inspirerade! Med oss hem hade vi så mycket material och supra tips. Armarna blev ganska så långa av alla kassar... Tror nästan jag ska ta samma vända nästa år med om önskemålen blir som jag vill. Samma funderingar kommer ju inte vara då som dom är nu.

Jag skrev tidigare jag att Alexander och jag ska åka på något spännande. Den 15:e oktober åker jag och min pojk till Disneys kontor i Stockholm. Vi ska vara med på en bloggpanel för spelet Club Penguin. Det kommer bli så spännande!  Mera om vad allt kommer handla om kommer sen när vi varit på vår första träff.

Inga kommentarer :