9 oktober 2011

brrrr

En kall höstdag i dag. Jag är inte så värst förtjust i kyla, men ibland går det an. Snön är okej så länge solen finns med. Det är så lätt att bli nere när det blir för mycket mörker. Men desto trevligare med tända ljus och en härlig kopp te med lite honung.

Barnen är snart på ingång och jag längtar sååå. På eftermiddagen ska vi kolla in Christian som spelar innebandy. Kul att han har hittat en aktivitet han tycker om. Fast jag skulle inte bli förvånad om han kommer skaffa sig flera så småning om...mammas lilla sportnisse =)

Drömmarna om att skaffa mig en hobby som kan ge lita avkastning har satt sitt fäste i min lilla hjärna. Men vilken mängd med information man bör gå igenom. Hoppas att glöden stannar kvar så jag inte ger upp...




3 kommentarer :

annah sa...

Jag tycker det känns lite tungt med en så mörk årstid framför. Skulle gärna skippa november, januari och februari. ;)

Själv är jag god man vilket utökar lönen en gång per år rätt rejält. Blir ett trevligt tillskott i semesterkassan =)

Fröken M sa...

vet du - ärligt talat så blir jag TOKIG på att han hela tiden klättrar upp på bordet - men ju mer jag skäller destå roligare tycker han att det är där uppee så nu är jag nästan beredd att ge upp och hoppas att han ska tröttna av sig själv... *suck*
kramar

Fröken M sa...

haha.. jag har faktiskt oxå redan bestämt mig för att min onepiece ska få sällskap i garderoben framöver och om det fanns en i teddy material vore en sån given !! De där dräkterna må vara fula att se på, men UNDERBARA att bära :)

peppar peppar så är viggo otroligt "smidig" för att vara så vild och det händer sällan nåhgra olyckor, men man ska väl aldrig säga aldrig... Hur som heelst så härjar han under uppsikt !

( men jag längtar till den dag då man kan sätta på en film och han sitter still !!! )

Kram