11 oktober 2011

2 grader



Bara 2 grader ute i morse! Och det kändes som minus JA! Ååå vad jag längtar till sommarn! Tog fram våra vinterjacker i dag och pälsade på både mig och barn. När jag kom till bilen var den täckt med IS! Gaaaa...skrapa is nu...suck.. Jag får tänka positivt...nu...på en gång...ne det går inte...jooo... Julen jag får tänka på den mysiga julen! Men vad ska jag göra i julen, vart ska jag vara och med vem???? Det är ju BARA 2 månader kvar! En sak är säkert, jag ska ha mina gobitar hemma!!! Weee det bästa av allt! Spelar ingen roll om vi ska vara ensammen eller med några fam. medlemmar, vi ska ha görmysigt och äta gott!


Detta längtar jag efter....




1 kommentar :

Fnulan sa...

Ångest.... nu ska vi genom den hemskaste perioden på året,
köper en onepice och stänger in mig....