24 september 2011

Nya tag..


Dagen i dag kommer jag att använda att göra inget! Jag vill bara känna att jag har ledigt och att jag inte behöver ha några måsten utöver det som ska göras så klart..mat..tvätta.. Kanske till och med bjuda hem mig själv till en vänninna..dricka lite te och prata skit..gå en promenad..eller kolla på en film.. hmmm låter som en dag jag skulle behöva.

Det har varit en tid nu som har varit jobbig för oss och därför har sin förklaring att jag inte har varit så aktiv i mitt bloggande. Jag har saknat det en del, men det har inte fått ta den platsen av olika anledningar. Det har varit okej. Synd dock att så många har ramlat bort, men det är fullt förståeligt. Ingen är väl intresserad av att läsa samma inlägg hur länge som hälst...

Nu så får jag se om jag kan ta lite tid då och då för att uppdatera vad jag har på hjärtat och vad som försiggår i huvudet på tant. Kanske inte så dumt att skriva ett inlägg om hur jag vill renovera i köket?...någon gång i framtiden..när jag är rik... Nej inte så rik att du behöver skicka mig "tiggarbrev"...hahaha fast det vore nice!

P.S. det är sol i dag! WEEEEEE.....D.S.

1 kommentar :

Ellinor sa...

Ibland har man perioder i livet då man behöver fokusera på annat. Skönt att höra att du nu känner dig bättre.
Kram