25 september 2011

God morgon


Så stel i kroppen i dag. Måste ha legat konstigt i natt.  Klockan är 10.18 och jag har varit vaken i snart 1½ timme..inte duschat, inte ätit frukost, bara suttit och gjort inget.. Känner mig svälld och tjock! Varför ska det vara så himla svårt att låta bli äta snäcks?! Kan det inte bara vara en knapp man kan trycka på så säger hjärnan att det där tycker vi INTE om...äsch äckligt! NE! I går hamnade det olyckligt vis ner en halv påse med ostbågar i min svällande kropp..åååååååh! Går det att åka till en hypnotisör för att lägga på minnet att jag INTE ska äta skitgrejer?? En jäk...tur att min våg inte funkar för guddarna vet hur deppig jag skulle vara om jag så siffrorna! suck...

Nej en rejäl spark i ärslet skulle jag ha. En som sitter i hur länge som hälst!

Annars är det en strålande dag....iaf ute.

2 kommentarer :

Ellinor sa...

Ibland behöver vi en liten push i baken för att komma igång ;)

Jag håller som bäst på och städar i mina garderober och gömmor. Hittade en kofta som du för lääänge sedan visade intresse för på min halvt om halvt bortglömda loppis. Jag trodde då att jag redan skänkt denna, men nu hittade jag den alltså. Om den fortfarande är intressant så kan du få den för en billig peng.
http://ellinorsworld-bloppis.blogspot.com/2009/01/melerad-lngkofta.html

Kram E

Ellinor sa...

SV: Då åker den till insamligen, tänkte att jag iaf skulle höra med dig först!

Dolphs träning var väl något extrem och bara att av att titta på bilderna fick jag en enorm prestationsångest. Han var dock väldigt intressant att lyssna på.

Hoppas du får en fin söndag!

Kram