2 augusti 2011

brandos

Undrar om jag är lite sugen på nya promenadskor...hehe fyller ju år om 8 dagar!!! =0P


Puma: BodyTrain Mary Jane från Brandos.se



Önskar mig Bungy Pump stavar med, och en iPod och träningskläder och skydd när jag ska åka mina nya inlines som jag fick i förskott av Danne. Tror listan kan bli hur lång som hälst, men jag håller igen...hahaha Nu tror jag att lilltanten ska få till rolig träning för att få bukt med värsta bilringarna!...cykelringarna har ju över gått till bil...snart blir det traktor om jag inte skärper till mig!HJÄÄÄÄLP!!!
Hoppas att stavar, inlines och jogging ska få träningen att bli lite roligare..attans nu måste jag fixa nya löparskor med. Dyrt blir det eftersom jag pronerar innåt och inte kan ha vilka skor som hälst..

Nu Fnulan så ska jag bli bättre på vad jag lovat mig själv...=)

Inga kommentarer :