15 juli 2011

regn


En dag med regn och blött..Jag vill ha sol varje dag! Har som tur är blivit av med den värsta spökvarningen till färg på kroppen iaf. Inte så värst brun, men allt hjälper.

Till vecka har vi två pojkar som fyller år här hemma. Christian fyller 7 år den 20 juli och G fyller 8 år den 21 juli. Vi måste ut på shopping och fixa presenter, men VAD! Christian hade ett stort önskemål för några månader sen, men det är absolut inte intressant nu tydligen...åååååh!!! Vad ska jag hitta på till en kille som inte leker så mycket inne..ute är bäst. Fotbollar har han..basketboll med..hmmm kanske en basketkorj??? Någon som vet nått roligt att leka med ute där han får använda kroppen?

Alla barnen sitter i skrivande stund och spelar Indiana Jones 2. Förutom H som är vid datorn och lär sig hur hon spelar enkla spel. Danne ska snart leka med el och jag vet da tusan vad jag ska ta mig till....köpa mer färg kankse..hmm super kul...

Vad gör du i dag?


Pappa, gutta hilser og sier takk for gavene!!!
Litt på forskudd for Christian, men det er vel lov =0P

Inga kommentarer :