6 juli 2011

mot östlandet


I dag åker vi vidare till östlandet där min pappa och mamma bor. Första stopp blir hos pappa, för sedan att sova över hos mamma. Det var att tag sen vi sågs..förra året.. Mina pojkar är tyvärr inte med så dom får dom inte träffa, men vi kan ju alltid hoppas att dom vill ta en tur till Sverige igen snart.

Vädret är perfekt för bilåkande..lite mulet och lite soligt. Hehehe jag kan ju behöva lite skugga i dag. Om jag säger så..jag gick upp en nyans på min foundation för att täcka "Rudolf"-syndromet =/

Rästen är senurerad....

Nu 423.5 km till pappa Tom! 6 timmars åkande om man inte stannar....hehehe kommer aldrig hända! Ingen partyblåsa på biltur med Pepsi Max i läskhållaren...



1 kommentar :

Fröken M sa...

WOW !!! Solen har verkligen varit "effektiv" ;)
det är bara jag som är blev somm ett spöke, men det sska jag råda bot på nästa vecka när semestern börjar...
Kram