22 juni 2011

vet inte vad jag har gjort...

men jag har lovat att skriva varje dag vad jag gör får att gå ner i vikt! 5 kilo innan 27 augusti! GAAAAA.... I dag har jag låtit bli att köpa glass och inte snokat i skafferiet efter något att smaska på =)

Duktigt va?!

Kommentar kommer från min vänstra sida..."Jag har låtit bli att äta tårta på jobbet i dag jag...eller nej, det var bit nummer två jag lät bli att äta ..", säger han smått förvirrad. HÖÖ! Gubbstrutt!

Nu återstår det att göra en plan för maten, väga mig (när batterier är inhandlat till min döda våg) och röra på mitt döda fläsk! Kom igen Anjo, nu ska vi ut och GÅÅÅÅ!!! =D

Detta har jag gått med på! Hejja på mig snälla, så jag inte ger upp IGEN!

3 kommentarer :

Emma sa...

Detta fixar du Camilla! Faller du dit för frestelsen ngn gång, se bara till att röra på dig extra mycket efteråt!! Lättare sagt än gjort, men huvudsaken man gör av med fler kalorier än man stoppar i sig.

Man får en liten boost-kick också om man unnar sig ngt nytt träningsplagg:) Tips bara:)

Det kommer gå jättebra!
Trevlig midsommar om jag inte ser dig imorrn på jobbet!
Kramar

♥ Camilla ♥ sa...

Tack snällaste Emma!

Ska jag tänka på ...shopping ger förresten en liten boost annars med =0P

Ha en super midsommar var du än befinner dig.

En kram till dig om vi ej ses på jobbet!

Fnulan sa...

DU KAN!!!!! VI KAN!!