10 juni 2011

VAD HAR JAG GJORT?!

Jag förstog inte vad det är jag har gjort bra eller varför jag fick, men det var mycket värdefullt! I går fick jag en liten överraskning av min sambo. När barnen hade lagt sig och allt var lugnt med morgondagens förberedelser för G skolavslutning vad gäller kläder, så kom Danne med en liten gåva. "Meeh", var min första reaktion. Sen kom "men varför då?"... Väldigt överraskad tog jag imot den lilla påsen med ett leende och lite osäker öppnade jag påsen och såg det lilla paketet som låg där från en gullsmed i Östhammar. "Meeh!" igen... "men varför då?"..igen... "För att du är snäll!" tyckte han.

Glad och nöjd över något jag måste ha gjort för att förtjäna detta lilla paket, så öppnade jag först försiktigt..ni vet för att inte ha sönder papret och för att inte verka fööör ivrig. När det inte gick efter en halv minut, slet jag sönder det på 1sekund!

I papret låg en liten ask. Och i asken låg detta underbara smycket!

Tack älskling!








Smått galen bloggare som man är, så tog jag inte på mig smycket fören jag hade fotat det! hahaha Blogga är lite beroendeframkallande tror jag! hehehe Men jag vill ju dela med mig ;0P



1 kommentar :

Lilla Kråkslottet sa...

Det gjorde sig bra om din hals!!