5 juni 2011

TÄVLING




Mig & Mina lottar ut ett presentkort på 600 kronor. Nu har du chansen att vinna smycken hos Line by Maria. Du kanske önskar dig något snyggt till midsommarklänningen eller varför inte ge bort något till en du tycker om. 

Tävlingsreglerna är enkla:
  1. För en lott: Klicka in dig på  "Line by Maria"s webshop, skriv vad du önskar vinna samt hur många lotter du har valt i en kommentar till detta inlägg.
  2. Ytterligare en lott: Gilla Line by Maria på facebook.
  3. För ytterligare lott: Dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m. Om du har en egen blogg kan du istället kopiera tävlingsbannern till er blogg.
Lycka till!


Tävlingen avslutas och dras den 19 juni. Vinnaren visas på bloggen, så håll utkik!



3 kommentarer :

Maria minken Englén sa...

Jag vill vinna fanny vinröd,fanny orange och fanny ljusturkos :)

Jag har valt tre lotter! :)

Ellinor sa...

Oh, så mycket fint det fanns...svårt att välja :) Jag blev dock stormförtjust i de söta armbanden i Siennaserien så om jag vann skulle jag köpa ett turkost sådant.

Jag är med och tävlar med tre lotter!

Kram

Inredningsgalen sa...

Oj! Svårt att välja fick för mycket fint! Gillar dock de flätade läderarmbanden med peace märke! Precis min stil! Perfekt till sommaren!