28 juni 2011

rensardilla!


hahaha så här går det när gubben för sig att sälja på nätet! Givmild är iaf... =0P


SÅLD
Klicka på bilden


Han säljer en cykel med om du är intresserad..
SÅLD
 här går det undan..

Klicka på bilden
Går inte det fort nog, kan du ju bjuda på denna...

SÅLD
Klicka på bilden

Jag ville också vara med:

Klicka på bilden


Titta bort nu "Fnulan" för detta vill du INTE se!

SÅLD
Klicka på bilden
Det ser kanske ut som om vi säljer allt vi äger har, men nej då, behöver rensa ut från garaget och förråden. Man samlar ju på sig så himla mycket. Bättre att saker får ett nytt liv där det kommer till nytta.

Vi behöver dock köpa nya promenadskor...för nu har vi snart ingen BIL att köra i heller..gaaaaa..

Mest troligen SÅLD
shit jag tror vi blir med ny bil om en vecka...woohoo..
Klicka på bilden

Nu tar vi en Blocket-paus....god natt!


1 kommentar :

MM sa...

Underbart, skrattar så jag har ont i magen! Det är alltså inte bara jag som kränger allt som går att sälja för tillfället!

Själv kvävs jag av vetskapen av de överfulla förråden, så nu e det dax för UNT marknad, Blocket, o Tradera igen!

Ha en fortsatt underbar sommar!

Kram!