3 juni 2011

Line By Maria



Har sen jag fick i posten hunnit testa några smycken från Line By Maria! Det kom örhängen, armband till mig och H., samt halsband.

I LOVE IT!!!

Halsbandet Lycka

Halsbandet ovan har jag fått många blickar på och frågan om var det är köpt. Och då an jag med glädje säga att det är från ett nylanserat kollection av helt fantastiska smycken som Maria "Mea" har handgjort!

Ena armbandet har jag på mig nu. Jag trodde att det skulle vara stelt , men den formas bra efter handleden och känns inte alls stel och obekväm. Märker knappt av det.

Erin vit


H ska få dessa i dag när hon kommer.
En liten present på sin födelsedag som var i går.
H loves Kitty!



Jag fick detta söta örhängen med. Jättefina små, och praktiska örhängen som du kan köpa till olika färger. Det är bara att mixa och matcha till det du har på dig. Under ser du alla färger som går att köpa. Du byter enkelt ut pärlan/linsen som sitter på stiftet, så har du en helt ny look! 

Örhänge Candy (rosa på bilden)


Längtar du efter att ge din älskling en fin gåva, så har hon även gjort en heftig kollection för män!
Här är några av dom jag föll för..


Spark Plug Motorcycle Solid 



Black Cross Bible Roller

  
Något för dom golfintressernade..
 Golf Club Iron Putter






Inga kommentarer :