26 juni 2011

söndag...utan barn...


Morgonen är avklarat med frukost och lite mys i soffan. I dag är första dagen på länge som jag är utan mina pojkar i hela 14 dagar!!! WÄÄÄÄÄÄ.... kommer sakna dom jättemycket! Men sen är det mina 14 dagar med dom, och jag vill INTE dela med mig! hehehe...

Dagen i dag kommer gå åt till att planera semestern. Om vi ska åka iväg utan barnen någonstans eller om vi ska vänta på dom...hmm...fast man skulle behöva komma bort lite och bara ta han om oss som par. Eller vad tycker du? Visst ska man passa på? Grejen är den att vi ville åka på en bilsemester till min familj i Norge, men grabbarna vill oxå dit...what to do??? Kanske åka två gånger =/ Ska dom med, kommer H och G med, och ska vi alla få plats måste vi byta bil...min plånbok bara skriker av att höra det....vi får fundera...




Medan gubben brottas med gräsklipparn tar jag en sväng ut i solen =)


Inga kommentarer :