21 juni 2011

dagens tips

SKOR!

Jag tror inte jag har sätt en webbshop som har så himla mycket snygga skor på en och samma plats! Har inte varit så värst intresserad av skor i min "ungdom", en shit vad jag älskar att kolla igenom Brandos skor. Har skrivit ett inlägg förut om Brandos, men jag måste säga att jag är väldigt sugen på att köpa flera.


Bild lånad från Brandos


Skon "Iron Fist" med döskallar är ju galet coola!




Varför inte hålla lite koll genom deras  "Skobloggen"?! Het i sommar är träskon. Kommer ihåg min när jag var en liten tjej som sprang på gatan hemma i Norge med mina finaste träskor. Lite förändringar har det blivit sen den gången kan jag säga!



En sko som jag troligen kommer skaffa mig
är denna snyggingen från Dockers! Passar utmärkt till
jeans eller klänning!


Bild lånad från Brandos


HAPPY SHOPPING!

3 kommentarer :

Fnulan sa...

Jädrans vad snygga!!! Du kan ju köpa dom till mig ju? Så är vi samarbetspartners liksom =)

♥ Camilla ♥ sa...

hahaha

Ellinor sa...

Skor kan man aldrig få för mycket av ;)
Kram