9 juni 2011

BRANDOS.SE



Jag tror jag har hittat en guldgruva med skor! Var in på BRANDOS.SE och tittade genom deras urval av skor och hur deras enorma sortiment med 346 olika varumärken. Du kan enkelt klicka dig fram till

Herrskor, Damskor och Barnskor
Finskor, Sportskor, Vardag & Fritid, Brudskor
Välj bland dom olika sorterna som bl.a.: Pumps, Stövlar, Snörade skor, Sneakers, Boots, Kilklack, Espandrillos och många fler...
Från storlek 21 till 51!
Och ett 40-tal färger och kombinationer!

Här fattas inget!

Vilka är dina favoriter?





Några av varumärken på Brandos.se


HAPPY SHOPPING!

OBS!
GLÖM INTE TÄVLINGEN OM SMYCKEN FRÅN Line by Maria! ALLA kan delta!

1 kommentar :

Nadja sa...

sv: Hehe ja jo skydda sig är bra men jag vet inte hur jag ska skydda mig från värmen inuti en träningssal? ;-)