26 maj 2011

Vad glad man kan bli!

Ni hade rätt, jag fick flera komplimanger i dag av folk på jobbet. Till och med vart jag har fått tag i min tunika. Och jag berättade så klart om underbara Creative Lounge och deras fina sortiment. 

Jag och pojkarna har varit på fixardag i skolan i kväll. Mycket krattande och sprikande blev det, samt två enormt stora däck som sattes ihop med bultar och hängt upp mellan två träd. Hahaha ni skulle sätt alla försök dom gjorde innan projektet lyckades. Karlarna försökte med sina "bra" ideér....lyckades inte....sen kommer vi tjejerna med våra ideér och som "låtsas" inte höra det, senen halv minut efter kommer samma förslag som VI gav. Visst är det mystiskt hur det kan bli. OCH hur bra det blev till slut...hehehe...är du tjej så förstår du vad jag menar...






En liten gobit på plats

Bra jobbat grabbar!





Jag och mina älsklingar


1 kommentar :

Fröken M sa...

Det verkar som om ni hade en härlig dag och vilken fin bild på dig och dina små !
Här är det snart dags för veckans sista arbetspass !! det ska faktiskt bli skönt med helg :)
Kram