15 maj 2011

RAPUNZEL



Nu har jag hittat en sida där jag kan beställa extensions. Har länge funderat på detta, men har hört att det kostar mycket och att det tar en himla tid att sätta i. Men som tur är så finns det nu Clip-on set, där du enkelt kan sätta i hår bara för kvällen eller om du vill låta dom sitta en längre tid. Det smidigaste jag kände för denna hårförlängningen är att jag kan göra det själv när jag vill och ta i och ur när jag känner för det. Det sparar både tid och pengar.

Rapunzel erbjuder alla metoder för hårförlängning och löshår, Extensions, som passar just dig! Det är ett svenskt varumärke, faktiskt det första i Sverige.
Du kan välja olika metoder att fästa din hårförlängning på. Dom säljer kvalitativt löshår som gör att du får ett fint resultat på din hårförlängning. Hårförlängning, hair extensions är det perfekta sättet att snabbt och enkelt få en snygg makeover.

Rapunzel har en leveransgarati.
Beställ din hårförlänging och den skickas dagen efter. Snabbt och smidigt!
 
Vill du ha dina hårextensions, kan du beställa dom HÄR.
 

6 kommentarer :

linda sa...

Det är en bra sida! Tycker verkligen du ska beställa därifrån :)

Fröken M sa...

Jag är säker på att du kommer bli super snygg i lite extra svall :) synd att du missade min auktion, Jon som vann gjorde ett riktigt fynd !

♥ Camilla ♥ sa...

Ja det var synd! Men kanske en annan gång har jag tur.

Kramiz

linda sa...

Ja det har jag, förra gången jag hade löshår så var det därifrån. Bra sida :) jobbigt med clips är att det är svårt att klippa till håret så de ser bra ut, men du kanske slipper de ändå! Annars är ju clips de bästa alternativet :)

Ses! :) kram

Jon sa...

Antar det ikke er Jon (som i meg) ... selvom jeg helt sikkert kunne trengt extensions mer enn noen annen ;)

♥ Camilla ♥ sa...

Kjäre bror!
hehehe du skulle behövd hår for lenge siden! Men du ser bra iallefall =)Glad i deg!...til og med uten hår =0P
Klem