19 maj 2011

NYINFLYTTAD




Nu verkar det som om vi har fått en ny inneboende på tomten. Haren som har fått namnet "Hoppetussa" (jag vann dragningen om namnet..hehe jag vet, så orginalt) kommer hit allt oftare. Undrar vad den håller på med...skuttar runt bilarna på gruset och gräver lite här och där. Är det ogräs den vill ha? Ja, "den" kanske är rätt, eftersom vi inte vet om det är en tjej eller kille. Men namnet kommer bli Hoppetussa iaf, lite norskt, men det tycker jag blir bra eftersom jag ju är norsk och lite får jag väl smyga in =0P

Vet du vad den letar efter?


4 kommentarer :

Fröken M sa...

Men vilken söt ! Är den skygg eller kommer den fram om ni ställer fram mat ? Ha en mysig kväll ! Kramar

♥ Camilla ♥ sa...

Vi började leta efter morötter, men sen kom vi på att det kanske inte är så smart...vet inte om det är klokt att mata Hoppetussa då den möjligen slutar leta mat själv?

Jättesöt är haren =)

När vi går ut, springer den iväg. Inte så trygg på männinskor tror jag.

Ha en trevlig kväll du med!

Kram

Fröken Fräken sa...

Vilken charmant inneboende (uteboende??) Det brukar skutta harar förbi här, mitt i ganska tätt befolkat bostadsområde, kanske vi har hamnat mitt i deras revir? Tur att det inte är velociraptorer då...

♥ Camilla ♥ sa...

hehe nej det är tur!