25 maj 2011

MyLoveBasket

Camilla Frączak - Mylovebasket.com


Jag har fått min egen "MyLoveBasket" med massor av modekläder och assessoarer, från fin till sportig stil, som jag tycker om. Det är tusentals kläder och skor, samt smycken och annat från världens största shoppingbutiker. Du får gärna gå in och titta vad det är för fachiontaste jag har gömd i min "basket". MyLoveBasket är en sida där jag delar med mig av min stil och vad jag tycker är snyggt. Skulle du tycka samma sak, så vet du vart du hittar dem när du vill handla.

Idén med Mylovebasket är att underlätta köpprocessen för oss konsumenter samt göra online shopping roligare och mer inspirerande. MyLoveBasket vill att du ska använda tjänsten för att du enkelt skall hitta tillbaka till och köpa produkter som du tycker om. Dessutom kan du visa upp vilket mode just du gillar för andra! Varför inte sno någon annans stil?! Kanske nyfiken på Isabelle Strömberg eller Isabella Löwengrips samling.?



Camilla Frączak - Mylovebasket.com

Inga kommentarer :