6 maj 2011

MAMMABLOGGALA 2011

NU ÄR DET BARA 10 TIMMAR KVAR INNAN
JAG ÅKER TILL STOCKHOLM/SOLNA



Kan tänka mig Johanna, Lina och Mikaela är nog så uppe i varv och en knivsudd nervös inför morgondagen.  Men jag är så säker på att vårat dygn kommer bli alldeles UNDERBART!

Eller vad tror du? För du ska väl med???

Klänningen är vald och skorna putsade. Väskan är öppnad...fast inget har hamnat där i än!!!! Dags att sätta fart. Tog fram en stor resväska, för man vet ju aldrig om det hamnar grejer där i innan man är på väg hem igen. (Då menar jag inte souvenirer från hotellrummet! hehe) 

Messan lockar mig, så jag hoppas hitta nått fint. Undrar om jag ska ta med träningskläder, det tipsade Johanna mig om på jobbet. Kanske skulle vara smart om man kan bli av med lite kalorier innan middagen.......hehehe göra lite plats..........

Ett smakprov på klänningen?.........

Tänk om någon har en likadan?! Tror jag ska ta med den andra för säkerhets skuld =0P





Inga kommentarer :