26 maj 2011

Lyckan fortsätter..

Kunde inte låta bli att ta på mig min nya tunika i dag, så himla nöjd jag blev när den satt som en smäck! Undrar om det blir några komplimanger när jag dyker upp på jobbet sen? Hehehe har fått så goa kommentarer på annat jag har köp från Creative Lounge, så det kan ju inte vara fel =)))


Dagens outfit!


Tunika (Lisa Sandahl) och örhängen (Cortina hjärta rosa/silver)  (MissDee) från Creative Lounge, Jeans H&M, samt min snygga coctailring (Chunky 70's luxury ring) som åkta på så klart från Bohemian Luxury!



Har varit in på Line By Maria och kollat hennes fantastiska smycken för både hon, han och barn.
De passar utmärkt att användas både vardag som fest.
Alla smycken är designade och handgjorda av Maria "Mea". Materialet är nickelfritt och består av pläterat silver (om inte annat anges).


Tips!
 Snart kommer det en tävling om hos
Mig & Mina i samarbete med Line by Maria!
Hold on!!!


6 kommentarer :

Caroline sa...

Vilken söt tunika! De har himla mycket fint i den butiken.

Flaskorna från Granit kostade 39:- styck och rymmer 500 ml.

Fin blogg du har!:) Ha en trevlig dag!

♥ Camilla ♥ sa...

Det var då inte alls dyrt! Tror jag minnsann ska ta en sväng förbi Granit nästa gång jag är i Uppsala.

/Camilla

Fröken M sa...

Du är en riktig snygging vännen !!
Hoppas ni har en mysig kväll :)
kram

himmel och hav sa...

Snygging där! Du kommer nog få massor av komplimanger!

Kram!

Carin sa...

Verkligen söt tunika! Ursäkta för sent svar :P Jag såg att du lämnat en kommentar på min blogg, något som jag uppskattar :)
Tapeten är inte hemma hos oss tyvärr, men jag har köpt en annan tapet i samma serie som jag ska sätta upp på vårt "lantställe" på Väddö. Den är rosa och alldeles underbar om man gillar den romantiska stilen.
Ha det bra!:)
Carin

♥ Camilla ♥ sa...

Det blir säkert jättefint Carin!
Lägg upp några bilder sen när ni har gjort färdigt =)

Ha så gott!

Camilla