11 maj 2011

LUCKY ELLEN

Så denna ursöta klänningen "Emelie" på galan i helgen och kunde inte låta bli att köpa det till H. Sååå otroligt snygg! På webshoppen
Lucky Ellen
finns det barnkläder från 3 år och uppåt. För inte att glömma. . . det har kommit en kollektion för killar med som heter New Phil.



Kollektionens underbara Madicken klänning. Emelie är sydd i ett vitt bomullstyg med vackra broderade rosor på. Undertyget består av en smårutigt bomullstyg i rött och gammelrosa och halsringningen kantas av en vacker tunn bomullsspets. En liten överraskning döljer sig där bak, där den andra knappen är i metall med ett rött hjärta i mitten. Snygg skärning i bakstycket med många fina veck.

Emelie är jättefin med ett par sandaler, coola träskor eller varför inte barfota. Snyggt blir det också med en kort jeansjacka framåt kvällen.


Klicka på bilden för att köpa ditt
barn snyggaste sommarklänning!






4 kommentarer :

Bella sa...

Tack för tipset! Så mycket fint!! Kliar i köpfingret och jag har faktiskt ett kompisbarn som heter Ellen som fyller 3 år om ett par dagar :)

Trevlig blogg du har hit kommer jag tillbaka!

Kramar BElla

♥ Camilla ♥ sa...

Hej Bella!

Då har du ju lov att handla. Alla ursäkter för att shoppa är bra eller hur? =) Du kommer inte att bli besviken...inte Ellen heller tror jag.

Kram Camilla

i min lilla lilla värld sa...

Helt underbar ju!!!

♥ Camilla ♥ sa...

Jag visst, bedårnade klänning!

=)