6 maj 2011

kakor kakor kakor


Åååååh vad ska man ta sig till??

Har fått hem en stor låda med kakor och kolablandning. Alexander ska sälja dom för att samla in pengar till klassens resa. Inte nog med att jag har svårt att hålla mig ifrån vanligt godis, men Lillebrors Bästa Kolablandning är så fasansfull god att det är såååå omöjligt att inte stoppa några i munnen...det kommer nog sluta med hela burken innan jag ger mig! Varje burk kostar bara 50:- kr. Om du är sugen på en, så säg bara till =)

Det finns Mammas Chokladbollar, Dagnys Dammsugare och Lillebrors Kolablandning. Suverent att ha till kalas, fika eller på utflykten.





MIN FAVORIT


Hmmm hälsosamma nötter eller kola......


2 kommentarer :

Faster sa...

Jag köper dammsugare och choklad bollar :-):-)

♥ Camilla ♥ sa...

Dammsugare och chokladbollar is comming up! Hur många? =))