10 maj 2011

MAMMABLOGGALA 2011


Efter att ha smält helgen, så måste jag få säga att jag är mycket imponerad över vad Johanna, Lina och Mikaela har åstadkommit under det året det har tagit för dom att planera hela eventet. Jag har en kännsla av att det inte är sista gången vi hör från dom....iaf Johanna...har hon fått blod på tand??!! ;0)

Det inspirerear en annan så mycket när människor i ens omkrets klarar av att glädja så många på en och samma kväll! Det får mig att fundera över vad jag kan klara av och vad jag kan göra som kan ge något till andra. F......kanske skulle fixa min egen Gala?! .......hemma i soffan.....=( Ne det får tjejerna ta hand om, men jag har anmälde mig till nästa år redan vid ankomsten i lördags. Vill ju inte missa del 2!

Under har jag lagt ut några av dom ~280 bilder som blev tagna under dygnet i Solna/Stockholm.





Ankomst till Radison Blu Park Hotell vid Frösunda vik. En fantastisk miljö och härliga möjligheter för avslappning med spa.
Finaste Johanna ler som en strålande sol!
Några glada och välkommande tjejer, samt en lååång kö där alla ivriga väntar på sitt VIP-bricka. Här fick vi även våran gigantiska GOODIEBAG! Johanna ler mot kameran....undrar vad hon tänker? Måste vara: "LYCKA!!!"


Weee har fått med min nya vänn på bild! Den vackra
tjejen i jeansjacka.....känner ni igen henne?
Det är den mycket trevliga och sprudlande Camilla med bloggen "En mammas Dagbok".



Här har jag lag upp allt som var i våran
goodiebag.....inte illa va?!!!
Ligger ju grejer för flera tusen.......


Oj men hoppsan! Jag, utknuffad av den otroligt vackra
Olga Rönnberg, min nya inspirationskälla! Man låg i lä där kan jag säga........hehehe


Vy från hotellets baksida ut mot Frösunda vik. Vackert är väl det rätta ordet......samt några av alla snygga tjejer då som var med på galan. Ni skulle ha sätt alla dom enormt fina klänningar som vandrade runt på hotellet i helgen =)

Åååå men titta! Min nya tjenis =)
Visst är det roligt att få en röst och en personlighet på dessa bloggersker. Camilla var inte alls
så jag hade tänkt mig.......hon var MYCKET BÄTTRE!!!

På väg in till middagen =)




Dom nästa fyra korten är på mina söta bordskompisar!

Finaste Ida  
 
Sötaste Maria-Carolina
 
Goaste Hanna

Sköna Dorothea
   
Awardvinnare Sofie

Awardvinnare Åse.
Samt kårad till Allt om Föräldrars nya toppbloggare!

Awardvinnare Lotta

Awardvinnare Josefine

Tre av "Annorlunda familjen"-fruarna och Camilla

Dom vackraste tjejerna från Creative Lounge Evelina, Hillevi och Camilla "En mammas dagbok"

En mycket trött Mikaela på efterfest! =)

Söta Cilla på efterfest!

Fyra skrattglada tjejer vid frukostbordet
söndag morgon. ALLT var roligt..hehehe
Ni har varit så duktiga!






Hjälpredan och Veronica "Himmel och Hav"
  Dags för utlottning av alla priser som var kvar efter lördagen. SHIT vad mycket
sponsormaterial dom hade fått in...GALET mycket!

Johanna "Kärleksallén"


En av  "Annorlunda familjen"-mammorna fick pris vid utlottningen

En ganska så full bil. Fick till och med flytta fram baksäten lite =)



En VÄLDIGT njöd tjej på väg hem från galan!


Och VAAAARMT är det hemma oxå!!! Weeeeee



Hoppas vi alla ses nästa år, och att det då kommer mammabloggare som inte var med i år!



6 kommentarer :

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Hej på dig...

Kan jag logga in och fixa dina citat?

Jag lånar gärna några bilder från dig från galan, refererar givetvis till dig.
KRAM Camilla

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Och du... tusen tack, gulliga vän för de fina orden du skriver. blir nästan generad.

♥ Camilla ♥ sa...

Det var så lite så. Talar bara sanning! =)

♥ Camilla ♥ sa...

TUSEN TACK CAMILLA!!!!

SIDAN BLEV SÅÅÅÅÅÅÅ FIN!!!!!!!

Tack så mycket snälla du!

Kramizar

P.S. självklart får du låna bilderna, jag skulle ju skicka några till dig...vilket jag har glömt ;0) D.S.

klara sa...

Hej hej tänkte bara fråga vilket tecken snitt du har samt hur du fick ditt elementet så att man kan mejla dig direkt? Jätte fin blogg har du! :)

♥ Camilla ♥ sa...

Hej Klara!

Välkommen till min blogg =)Och tack för dom fina orden!

Jag har teckensnitt: "coming soon" som jag har ändrat på "malldesigner"-avancerat,sida,teckensnitt.

Mailen du fråga om får jag inte till att lägga här..tyvärr. Men jag kan försöka skicka den i ett dokument till dig, så får du kopiera och dona. Skicka mig din mailadress, så ska jag försöka =)

Lycka till!

/Camilla