8 april 2011

TRÖÖÖÖÖÖÖTT....

Jag hade för planer att skriva om resan till Tjernobyl, men det har lyst med sin frånvaro tack vare jobbet! Jag har inte orkat...... i går somnade jag klockan 20.00.........UNBLIVABLE!!!!!

Jag lovar att det ska komma, men nu har jag haft så otroligt mycket med förberedelser på jobbet så "tant" har varit helt slut på kvällarna. Ska försöka fixa lite under helgen hade jag tänkt =)

Slänger med en bild........bevismaterial på att det finns knäppa människor i Ukraina med hehehe..............




1 kommentar :

Fröken M sa...

Ibland tryter tiden rejält ( även för mig ) men vi väntar med spänning på en reseberättelse !! Ha en mysig kväll ! Här är det snart middagsdags - jag har testat att göra canneloni för första gången och hur det smakar återstår att se !? kram