12 april 2011

Snaaaaaaaaaaaaaaaart.....


Jag ska jag ska.......lägga ut bilder om Tjernobyl. Hehehe bara en som väntar på bilder, men det räcker vel för att veta att det finns intresse =0P.........

Har lunch-dejtat med finaste Johanna i dag på jobbet. Alltid lika trevligt! Jag ser verkligen fram emot mammabloggalan i maj, det ska bli så skoj att få träffa alla dessa glada mammor!

 I morgon blir det att springa runt på jobbet som ett skollat troll för att se till att allt finns på plats. Bra "träning" =)))

Nu blir det att leta efter en skön säng att vila min huvudverk, hosta och trötta ögon. Sov gott!

4 kommentarer :

Emelie sa...

Jag längtar också!! Bara 3 veckor kvar för oss som ska åka upp redan den 6:e :-)

Qicki sa...

Hej.

jag såg oxå att vi ska bo i hop så jag ska göra mitt bästa för att orka komma för jag vill ju så gärna komma.

Kram

Vi ses på lördag.

Therese sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig?
Kram

♥ Camilla ♥ sa...

=))