28 mars 2011

helgen över...

den gick så allt för fort........ Tänk om det va så att man jobbade i två dagar och va ledig i fem =D

Nu närmar det sig resan. På torsdag natt bär det iväg till Ukraina. Vi ska till Tjernobyl, som jag skrev tidigare. Ska bli spännande att få se hur det ser ut efter alla dessa år. Har nyss skrivit en lista över det jag vill ha med mig i min resväska....hoppas jag inte glömmer nått eller tar med för mycket hehehe......

  • byxor
  • tights
  • tröja
  • linne
  • klänning
  • stövlar/skor
  • ansiktsmålningen
  • kamera, laddare
  • ett kort på min älskling att ha på nattduksbordet....ja det var hans idé!
  • väska
  • mobilladdare
  • PASS
undrar om jag har allt nu??? Ser du nått jag missat???



3 kommentarer :

Fröken M sa...

Åh va skoj att få åka iväg !!
Min "dröm" är att få åka iväg på spa efter den här flytten, men bra blir det och bilder kommer i morgon :) kram

Therese sa...

Åh så häftigt att åka dit!
Det skulle vara mig du glömt då ;)
Kramar

♥ Camilla ♥ sa...

hahaha visst, trevligt selskap =)

Kramen