1 mars 2011

Fullt upp...

Trotts vi är hemma från skola och jobb! Alexander har fått akuttid hos läkarn i dag, så förhoppningsvis så blir det medicin till grabben. Trodde nästan att smärtan skulle gå över när trumhinnan hade spräckt, men inte då. Nu ligger han som en liten och svag pojk i soffan och jamar efter sin mamma med jämna mellanrum..snyft..

Sen så ska vi ta en vända till till läkarn men då med andra pojken...vi kanske ska skaffa klippkort???

Hoppas ni andra får en strålande dag och kan njuta max av den efterlängtade solen jag ser ut genom fönstret här hemma.


6 kommentarer :

Fröken M sa...

Stackars liten va ont det måste göra ! Jag hoppas dfarbror doktorn har någon dunder medicin så han blir frisk snabbt !
Här gick det inte riktigt enligt planerna när jag skulle ut på promenad... förbannade-jäkla-skiiit-föörråd ;)
Kram

himmel och hav sa...

Hoppas att han kryar på sig snart!

Kram till er!

Fröken M sa...

hihi... ja de där burkarna är en last jag har och jag skulle lätt kunna köpa allihop ! MEN jag har begränsat mig till att BARA köpa dem som passar i skafferit ;)
Kramar

Therese sa...

Åh stackarn!
Hoppas han får penicillin och slipper smärtan snart.
Kram

Pernilla sa...

Aj.
Jag är en så blödig mamma. Klarar nästan inte av att läsa det du skriver. Det skär i mitt hjärta bara av att läsa.
Stackare. Hoppas det går fort, fort, fort över.

♥ Camilla ♥ sa...

Det är mycket bättre nu. Inte borta, men en glad pojk med matlust är tillbaka =))