3 mars 2011

DONE IT!!!


Nu har jag gjort det! Jag har varit på min första Zumba-träning! Två väninnor och jag var iväg i går till Korpen här hemma. Tänk att man har det så nära fast inte tänker på det. 10 minuter att gå, det är ju underbart =) Så nu blir det Zumba varje onsdag framöver. Woohooo..
Trodde att jag skulle va sååå död efteråt, men otroiligt nok så studsande jag runt som en ungdom =0P och hängde med. Har inte tränat aerobic eller likn. på 12 ÅR!!! Men jag har igen för dålig strechning under gamla dagar. Får inflamation i skenbenen direkt, så nu får jag ta tag i det med. Ska bli ordning serru!



Denna är jag värd efter en Zumba!



2 kommentarer :

Therese sa...

Åh vad avis jag blev nu! Jag vill också gå på Zumba, det verkar ju så kul!
Måste kolla upp om det finns i närheten av mig.
Vad är det för cool grej du har på dig???
Kramar

♥ Camilla ♥ sa...

Hej Therese!
Det är jättekul med Zumba. Man släpper verkligen loss och alla muskler får jobba...även dom man trodde hade försvunnit! hehehe

Jag har på mig en norsk uppfinnelse (så klart =0P) Den heter One Piece och är som en vuxen "sparkdräkt" kan man säga..eller overall.. Inga gliper, inget som sitter åt, och det är stooor mysfaktor när den kommer på! =)

Skrev om den för en dryg vecka sen =) http://migochmina.blogspot.com/2011/02/by-way.html

Kram