20 februari 2011

SUNDAY

Har haft en ganska så lugn dag, med finaste tjejerna på fika. Varit hos A-C, samt sytt upp vardagsrumsgardinerna...äntligen!!!

Som jag berätta i går, så ska Alexander sälja sin tågbana med massor av tillbehör. Han sa till mig innan han åkte till sin pappa idag: "mamma, du måste komma ihåg att lägga ut bilderna på bloggen i dag!" hehe lilla gobit, det är ju klart att jag gör, så här kommer dom.


En del av skenorna har använts..








Taket till Bumleby finns någon stans, efterskickas om ej funnen innan köp.







Pris för alla delar: 2000:-


Christian vill sälja sin fästning också, så bild på den kommer ut sen med =) Det känns som om grabbarna blir äldre och vill har lite grejor för större pojkar. Ganska smart att sälja och kunna spara till nya saker tycker jag. Duktiga gobitar =)

Ha en fin vecka!



3 kommentarer :

Fröken M sa...

Då håller jag tummarna för bra besked när du väl kommer fram på telefon ! Mina samtal gick tack och lov över förväntan !! ;) Kram

Fröken M sa...

Hihi... jag ska bara se till så att någon annan sätter upp tapeterna ! Tyvärr finns det gränser för min "pysslighet" och tapeter är en konst jag nog inte klarar av att handskas med ;)
Dock tror jag att jag ska ta mig en liten shoppingtur idag, trots att vi hade bestämt oss för att vänta tills vi får nycklarna till nya lägenheten...
tålamod är en annan egenskap jag inte besitter ;) kram

♥ Camilla ♥ sa...

Men det kan du ju lära dig. Det är ju så kul =) Jag klistrade upp tapeterna i barnens rum och det gick så bra.
Shopping är roligt..alla gånger =0P
Vad kul med flytt. Vi vill oxå flytta, men då helst till ett nybygge. Våran dröm är att bygga ett stort hus med rum för alla kottar, samt att få det nymodernt och fräscht! Längtar till den dagen!!!
Ha en fantastisk shoppingrunda!

Kram Camilla