9 februari 2011

shopping shopping

...äntligen kommit hem igen efter nog dag med lite shopping. Hittade ett nytt överkast till H. säng. Just nu orkar jag inte prova det, så det får bli i morgon. Lägger ut resultatet då, så får ni väl vara med och tycka till om vad som blev bäst..brunt eller rosa..

Nu ligger jag redan i sängen med laptopen på magen och känner mig rätt nöjd med det. Ganska trött. Faktiskt så tycker jag att jag är lite för trött, så det får nog bli inköp av Mivitotal och linfröolja eller omega. Linfröolja är  tydligen billigare samt betydligt rikare på omega3 (mer än dubbelt), sen spar man lite på fisken i havet på köpet..bra va?!..mmm det får bli linfrolja =) Kollade lite priser på pricerunner.se och fick fram att svenskhälsokost.se är billigast. =))

   

Bilderna är lånade



Go natt alla söta rara!!

4 kommentarer :

Popprinsessan sa...

Hej! Hittade hit från mammagalan :-) Vilken fin prinsesshörna - jag hoppas att den blir uppskattad. En sådan hörna hade jag själv kunnat tänka mig :-D

Trevlig fredag!

♥ Camilla ♥ sa...

Hej!

Vad trevligt att du kom förbi. Visst blev det bra med hörnan? I dag kommer tjejen som sa få sova där, och vi är mycket nyfiken på vad hon tycker.

Välkommen tillbaka =)

Camilla

Fröken M sa...

det där är jag just nu - på rygg med laptopen på magen :) hoppas du får en riktigt härlig söndag ! kram

♥ Camilla ♥ sa...

Tack det samma Fröken =)

Kram Camilla