8 februari 2011

HURTIG

Bilden är lånad

I kväll har jag varit så hurtig ska ni veta. Jag har använt vårat nyinköpta promenadband i 40 minuter. Svettig, röd som en tomat och ganska nöjd med mig själv sitter jag nu i soffan och käkar en fet bricka med ost och kex med min hurtiga man som gick på bandet i går... Är det inte fantastiskt hur man kan få till det? Träna för att gå ner i vikt, sen sitter man och stoppar i sig KEX!!!..dumdum!

I morgon blir det INTE denna rätt på mitt bord...undrar vad? Hmm kanske till och med ska göra maten själv? Utan en massa kolhydrater med =0P

Hoppas ni är smartare än dessa puckon som sitter i denna sköna soffa.


P & K

P.S. promenadbandet Attract köpte vi på swehealth.se, det var billigare än på affären samt att den kom hem till dörren efter arbetstid dessutom!!! D.S.


1 kommentar :

Fröken M sa...

va kul att du hittat in till mig och ännu roligare att du kommenterade så jag hittade hit ! Ha en mysig kväll och välkommen tillbaka :)