26 februari 2011

Clowner är roliga..

Ja iaf den jag och H träffade på Ikea i dag. Ikea fylller 30 år och under våran vistelse där så träffade vi på en mycket rolig clown. Lillgumman ville inte riktigt prata med clowen, tyckte nog att han var lite jobbig när han pratade med henne..hehehe. Duktig var han på att göra figurer av sina ballonger. Allt från hattar till svärd. Han frågade H om hon ville ha, men inte då, bara skakade på huvudet och gömde sig. Meeen jag fick!!! "Vänta..vänta", sade clownen efter att vi hade stått en stund för att H skulle bli varm i tröjan..."nu då?" tänkte jag...fullt med folk stog och tittade fundersamt när han tog upp en ballong...sen en till...så kom skrattet...jag fick en BLOMMA =)
Den luktade inge vidare konstaterade H och jag, men den var jättefin! Fast  det roligaste av allt, var nog när H sa: "kom nu går vi!" Du kan tänka dig hur dom blev full i skratt. Hon fick säkert nog av den "skojjsiga" clownen.







Inga kommentarer :