24 februari 2011

By the way..


 

Jag har ju köpt en ONE PICE.. Som mina kollegor sa till mig i dag, "det är det bästa köpet jag har gjort". Jag kan inte annat än att hålla med. Det var verkligen ett otroligt skönt plagg att ta på sig. Min favorit är att hoppa i duschen och dra på mig overallen, slagga i soffan och bara mysa. Nu är det barnen och D tur att få sånna. Det ska beställas omgående! Dom har valt sina färger och det kommer se ut som regnbågens alla färger när vi tillsammans sitter i soffan. Dessa ska vi beställa =)

Bilderna är lånade med tillstånd av One Piece




Min


 
Christian



Alexander



G



H


Jag drömmer om denna med, så snygg och mysig!



Denna skriker efter mig! =0P

Danne vill så gärna ha en "Stars and Stripes" men den lyser med sin frånvaro på webbsidan..för populär tydligen, men vi väntar på att den kommer, då blir vi nog först med att beställa!


P.S. det er jo en norsk uppfinnelse så klart =0P


4 kommentarer :

Erika sa...

Åh, jag vill också ha en!

♥ Camilla ♥ sa...

Välkommen Erika! Kul att du hitta hit.

One Piece är helt super! Du kommer inte ångra dig =)

Kram Camilla

Fröken M sa...

Jag har varit liiite tveksam till de där, men den där sista står det nog tamejtusan Fröken M på... Ljuvlig är ordet :)
kram

♥ Camilla ♥ sa...

hehe visst gör det! Den ser genomgosig ut =)

Kram kram